ویژگی های ترمووود ۱۶ میل

ترمووود ۱۶ میل فنلاندی با توجه به قیمت مناسب و کارایی بالا از پر طرفدارترین محصولات ترمووود می باشد.

این ضخامت برای استفاده در نمای ساختمان ، ساخت فلاور باکس ، دیوارپوش ، دکینگ و به عنوان پوشش برای سقف و … کاربرد دارد. با توجه به اینکه قیمت ترمووود بر اساس ضخامت آن تعیین می شود بنابراین این ضخامت نسبت به سایر ضخامت ها قیمت مناسب تری دارد. در حال حاضر شرکت مازووود ترمووود های ۱۶ میل فنلاندی خود را با قیمت ۵۶۰ هزار تومان عرضه می کند. این قیمت نسبت به قیمت سایر تامین کنندگان بسیار مناسب تر بوده و تجربه لذت بخش استفاده از چوب های ترمو را برای شما فراهم می کند .

نمونه چوب های ترمووود ۱۶ میل فنلاندی شرکت مازو رو در عکس مشاهده می فرمایید. چوب ها تماما دارای گره های پروانه ای منظم و بدون تاب و ترک می باشد.در انواع طول ها برای کاهش پرت مصرف در هنگام استفاده موجود می باشد. برای اطلاع از طول و موجودی این چوب ها با شماره های موجود در بخش تماس حاصل فرمایید.

هدف مجموعه مازو از ابتدا تا به امروز تهیه و توزیع چوب های با کیفیت فنلاندی بوده است.در کنار حفظ کیفیت چوب ها تلاش بر این بوده تا با مناسب ترین قیمت این چوب ها به دست مصرف کننده برسد.

ضمنا نمونه کارهای شرکت مازو رو میتونین در این لینک مشاهده بفرمایید . موارد مصرف این پروفیل بسیار بالا بوده و اکثر نمونه کارهای شرکت با این ضخامت از چوب بوده است .

مازووود همواره در کنار شماست .

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *