ویژگی حسی چوب ترمو

چوب ترمو ، زیبا و قهوه ای رنگ ، با درخشش منحصر به فرد خود، طبیعت را وارد فضای شهری می کند. ویژگی های حسی چوب ترمو از کاج و صنوبر با شاخه هایی که گره های پروانه ای شکل زیبایی و ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند، سرچشمه می گیرد. مازو وود به همه حواس لذت می بخشد: لامسه ، بینایی و بویایی ، در هم پیچیده و در عین حال طبیعی است.

"از

ظاهر ممتاز چوب ترمو

زیبایی چوب ترمو در ظاهری چشمگیر، روستایی و طبیعی نهفته است. درخشش زیبا و رنگ قهوه ای یکنواختی دارد که گرمای طبیعت را به فضای شهری وارد می کند. ظاهر چوب ترمو مازو چشمگیر و طبیعی با بافت های سطحی، دانه ها و گره های گرد یا پروانه ای شکل است. ترمووود مازو با رنگی که محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش می باشد، رنگ خود را به زیبایی در بیرون حفظ می کند. اگر سطح به طور طبیعی یعنی خاکستری یا نقره ای رنگ مورد نظر است، چوب ترمو لزوماً نیازی به نگهداری ندارد. به لطف ترکیب بدون رزین،چوب ترمر هیچ رزینی را از طریق رنگ ها ترشح نمی کند که استفاده از آنها نیز امکان پذیر است.

عملکرد صوتی از جمله ویژگی های حسی چوب ترمو

سطوح و سازه های ساخته شده از چوب ترمووود به طور طبیعی سر و صدای داخل خانه را کاهش می دهد. اکو بر روی سطوح چوبی کاهش می یابد، که سطح نویز را در هر مکان مشخص کاهش می دهد. سطح چوب متخلخل مانند مواد سخت و مصنوعی صدا را منعکس نمی کند و مازووود را به گزینه ای عالی برای فضاهای عمومی تبدیل می کند. پانل های ترمووود را می توان به صورت عمودی و افقی و یا حتی به صورت الگوی شاه ماهی نصب کرد و سطوح عملکردی بصری و صوتی ایجاد کرد.

ظاهر زیبا با گره های به شکل پروانه

خوشایند برای لمس

چوب ترمو دارای سطح ابریشمی صاف و بدون چسب است که لمس آن لذت بخش است. تمام چوب‌های ترمو از چهار طرف و با پانل‌هایی در سمت استفاده قرار گرفته‌اند. در کنار محصولات صاف و تراز مازو، سطوح ظریف، زبر و برس خورده، گزینه هایی را برای ظاهر طبیعی تر و پر جنب و جوش ترموود اضافه می کنند.

"</p

رایحه ناب طبیعت

فرآیند اصلاح حرارتی خطر انتشارات مضر مانند فرمالدئیدها را از بین می برد. این امر باعث می شود چوب تمرو یک راه حل ایمن و بهداشتی برای استفاده در داخل ساختمان، حتی برای افرادی که مستعد واکنش های مربوط به چوب هستند، باشد. رایحه ای متمایز و ظریف دارد که پس از نصب ، شفاف ترین است و به مرور زمان محو می شود. این عطر با عملیات حرارتی از اجزای طبیعی چوب به همراه سایر خواص مطلوب ایجاد می شود. عطر مطبوع آن شباهت هایی با محصولات غذایی برشته شده مانند غذای دودی و دانه های قهوه برشته شده دارد.



دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *