دشمنان درجه یک ترموو چوب
خب، خب، خب! روز بخیر! با احوال قرنطینگی و کرونا جان چه می کنید؟ حرصتان درآمده! مدام در خانه اید؟ حتما هم مدام در حال تمیزکاری و شست و شو منزل هستید! چی؟ باید به منزل لوکستان رسیدگی کنید! چون کلی هزینه کرده اید! و حتی چوب هایتان را چوب ترموو به کار برده اید که در این شستشو کردن ها خراب نشوند؟ خب کار خوبی کرده اید! اما ما را کمی نگران کرده اید! چرا؟ خب می دانید که ما عاشقان سینه چاک ترموو چوب هستیم! کلا یک جور هایی با ترموو چوب ازدواج کرده ایم! برای همین چشم نداریم ببینیم معشوقمان دارد پوسیده می شود یا حتی مورد بی توجهی ناشیانه شما قرار می گیرد! چی؟ تمام نکات ایمنی که ما پیش از این گفته ایم را رعایت کرده اید؟ خب درست است که ما خیل حرف ها زده ایم و چشمان شما را تا حد زیادی باز کرده ایم! اما این را هم بگوییم که باز هم دلمان مثل سیر و سرکه دارد می جوشد!! چرا؟ چون نمی دانیم که شما با این همه ضد عفونی آیا ترموو چوب ها را خراب کرده اید یا مواظبشان بوده اید! پس اگر کمی از تایم شستشوی منزل کم کنید و کمی هم به ما وقت بدهید! کمی خیالمان راحت خواهد شد و کمی می توانیم با آرامش برای شما حرف بزنیم! خب پس گوش ها همگی تیز و لطفا سکوت را رعایت فرمایید!


لیست سیاه تلفن همراه ترموو چوب
بله دیگر! ترموو چوب خیلی با کلاس است و یک عدد تلفن همراه دارد که در آن دشمنانش را در بلاک لیست یا همان لیست سیاه انداخته است! چی حوصله شوخی ندارید؟ باور بفرمایید که اگر حتی یک دقیقه از عمرمان باقی مانده بود، آن زمان اندک را صرف صحبت در رابطه با همین لیست سیاه می کردیم! آخر شما که نمی دانید که این دشمنان چقدر موزی و خطرناک هستند! شما هم بهتر است موبایلتان را بردارید و این دشمنان را بلاک کنید! البته این جا را شوخی کرده ایم! بیایید کمی گوش جان بسپارید به سخنان ارزشمند ما تا با جان و دل برایتان بگوییم که چقدر این دشمنان موزی اند و خطرناک! آماده؟ یک، دو، سه!

دشمن شماره یک، نور خورشید خانم
بله! همین خورشید خانم ناز نازی که خیلی از آمریکایی ها دعا به جانش می کنند که باشد و رنگ برنزه پوستشان را حفظ کند! برای ترموو چوب عزیزه دل ما بسیار ناراحت کننده خواهد بود! خب بهتر است به شما بگوییم که این اشعه چقدر بی رحمانه در مقابل ترموو چوب عمل می کند!ترموو چوب بیچاره با خوشحالی کنار نور خورشید شروع می کند به زندگی کردن! اما کم کم این اشعه بدجنس شروع می کند به تجزیه کردن بافت و سلول های چوبی! کدام سلول ها؟ سلول های سلولزی! این سلول ها اگر تخریب شوند به مرور زمان چوب ضعیف خواهد شد و رنگ زیبایش به صورت خاکستری در خواهد آمد! ناراحت کننده بود؟ هر چه هزینه کرده اید یا هرچه رشته بودید پنبه شد؟ خب بهتر است همین الان اگر ترموو چوبی در معرض نور آفتاب دارد را جا به جا کنید و در سایه بگذارید یا حداقل پرده ها را بکشید!

دشمن شماره دو، رطوبت بی رحم
چرا رطوبت بی رحم؟ آب که معنی زندگی است! شما هم اگر باران بیاید تا سر حد مرگ ذوق زده می شوید و حتی ممکن است مقدار بسیار زیادی شاعر شوید و شعر بسرایید!! باشد، قبول! اما اگر بدانید این رطوبت بدجنس و بی رحم از چه راه هایی می آید و می نشیند روی ترموو چوب بی زبان! آن وقت شاید با دیدن رطوبت جیغ و شیونی سر می دادید که انگار یک عدد موش به خانه شما آمده است! این رطوبت می تواند از باران باشد یا حتی از خاک گلدان های نازنینتان! خب بهتر است پیش از اینکه دچار استرس و اضطراب شوید! ابتدا نقاط انتهایی ترموو چوب خود را نگاهی بی اندازید! از آن نواحی رطوبت بیشتر جذب می شود و در نهایت ترک خوردگی در سطح چوب ایجاد می شود! ابتدا این نقاط را چک کنید و سپس ترموو چوب ها را از نواحی که رطوبت دارند یا دور کنید یا زیر اشیا دارای رطوبت یک پارچه ای بی اندازید و مدام میزان خیس بودن آن نواحی را چک کنید!

دشمن شماره سه، جلبک ها و قارچ های موزی
این جلبک ها و قارچ های موزی بیشتر در مناطق مرطوب یافت می شوند! به طور مثال اگر چند تا ترموو چوب بی زبان را در کنار استخر رها کرده اید، حتما روی سطح آن ها یک گیاه سبز چسبنده خواهید دید! زیباست؟ اصلا هم زیبا نیست! هر چه سریع تر با یک عدد برس این موجودات بدجنس را از روی سطح ترموو چوب حذف کنید و بگذارید ترموو چوبتان نفسی تازه کند! بعد از آن هم محل ترموو چوبتان را عوض کنید یا حتما دوباره لاک بزنید!

نتیجه گیری
خب از آن جایی که ما راجع به دشمنانمان حرف زده ایم! بسیار عصبانی هستیم! می رویم تا یک لیوان آب سرد بخوریم و برگردیم! باز هم کلی حرف گفته نشده داریم! نگران نباشید ما تا شما را داریم غم نداریم! چون می دانیم شما به حرمان گوش می دهید و با دشمنان ترموو چوب مبارزه می کنید! بسیار خب تا شما این دشمنان را بلاک می کنید! ما هم بر می گردیم!

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *