فروش ویژه چوب ترمو

شرکت مازو ، تامین کننده مصالح چوبی صنعت ساختمان و فروش ویژه چوب ترمو ، هشتمین سال فعالیت خود را به فال نیک می گیرد.ضمن تشکر از شما مشتریان گرامی به پاس سال ها حمایت از مجموعه مازووود خبر های خوبی برایتان داریم.مازووود در نظر دارد به این مناسب به مدت یک هفته تمامی محصولات خود شامل چوب های ترمو خارجی و ایرانی و همچنین رنگ های ترمووود را با ده درصد تخفیف در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهد داد.

جشنواره چوب ترمو با مازو

شرکت مازو در سال ۱۳۹۳ با هدف تامین چوب ترمو با کیفیت فعالیت خود را آغاز نمود.در طول این سال ها تحت سخت ترین شرایط همیشه سعی کردیم بر هدف خود استوار بوده و محصول درجه یک و با کیفیت برای مشتریان گرامی فراهم کنیم. امیدواریم با حمایت های شما و تلاش بیشتر افراد این مجموعه در سال های آتی نیز چوب ترمو با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیارتان قرار دهیم.

تخفیف فروش چوب ترمو با مازو

تلاش مجموعه مازو همیشه بر این بوده که بتوانیم چوب های ترمو با کیفیت و با اصالت را با بهترین قیمت عرضه کنیم . و این بار به این مناسب محصولات خود را با تخفیف ویژه در اختیارتان قرار خواهیم داد.این جشنواره فروش به مدت یک هفته است و تمامی محصولات شامل این تخفیف ویژه خواهند بود.پس فرصت رو از دست ندید و ازین تخفیف ویژه استفاده کنید.

تشکر مجدد از شما مشتریان گرامی بابت حمایت های بی شمارتون و خسته نباشید به تمام افرادی که در این هشت سال به مجموعه مازو کمک کردند.

با مازو ، طبیعت همیشه در کنار شماست …

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *