روکش های طبیعی

در راستای تلاش مجموعه مازووود مبنی بر تامین متریال های با کیفیت طبیعی این بار محصول جدیدی تحت عنوان روکش های طبیعی برای مشتریان خود فراهم آورده است.این محصول از چوب های طبیعی گرفته شده و بر روی صفحات ام دی اف پرس شده است.تولید این محصول با کیفیت ایرانی با دقت بالا و توسط تیم حرفه ای انجام شده است.تیم مازو با تجربه موفق در تامین چوب های ترمو ایرانی و فنلاندی این بار محصول جدیدی را تهیه کرده که با کیفیت بالا و توسط تیم مجرب و متعهد تولید شده است . امید است که رضایت شما مشتریان عزیز از مجموعه مازو ادامه دار باشد.

موارد مصرف

این روکش ها برای مصارف مختلف از جمله ساخت درب ،پله ، کابینت و … آماده و تولید می شود.کیفیت بالا و تنوع طرح این روکش ها جلوه زیبایی به محیط منزل و کار شما می بخشد. این روکش های طبیعی با چوب های گردو ، بلوط ، ملچ ، روسی  ، راش و … در ابعاد مختلف برای مصارف گوناگون تولید می شود. این محصول هم به صورت خام و هم بصورت پرس شده بر روی ام دی اف خام موجود می باشد. شما می توانید از طرح های فینگر جوینت این محصول با خیال راحت و بدون نیاز به استفاده از چسب استفاده نمایید.

روکش های فرآوری شده

این روکش های پرس شده بر روی ام دی اف بصورت تک رو و دو رو در دسترس می باشد.زیبایی و تنوع بالای این محصول ، آن را به یکی از پرمصرف ترین محصولات تولیدی در سال های اخیر تبدیل کرده است . قابلیت تولید در ابعاد و اندازه های مختلف از دیگر ویژگی های این محصول منحصر به فرد می باشد. شما می توانید با توجه به کاربرد مد نظر این محصول را ضخامت و طول و عرض متفاوتی سفارش دهید . فراوانی ابعاد از دیگر ویژگی های مثبت این محصول می باشد.

 

نمونه روکش های طبیعی

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *