استفاده از چوب ترمو برای سونا

فروش ویژه ترمو چوب

مازو , تامین کننده مصالح چوبی صنعت ساختمان پیشاپیش نوروز باستانی رو خدمت شما همراهان گرامی تبریک عرض میکند و به همین سبب تصمیم به جشنواره فروش ویژه ترمو چوب فنلاندی و ایرانی داریم.این شرکت در دهمین سال فعالیت خود در زمینه چوب های ترمو به پاس سال ها حمایت شما عزیزان وظیفه خود میدانیم . که در این شرایط با پایین نگه داشتن قیمت چوب ها شرابط خرید را برای شما فراهم کنیم. در این مدت همراه تلاش کرده ایم که محصولات با کیفیت ایرانی و فنلاندی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم.

جشنواره عیدانه فروش ترمو چوب

در مجموعه مازو همیشه تلاش بر حفظ کیفیت ترمو چوب ها بوده و در این جشنواره قصد داریم. تا علاوه بر حفظ کیفیت ، محصولات را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهیم. امیدواریم با حمایت های شما ، این مجموعه همچنان در سال های آتی بتواند . محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب را برای شما فراهم کند. در این جشنواره هم تلاش بر این است که چوب های با کیفیت و با اصالت فنلاندی و ایرانی را . با قیمت مناسب و تحویل به روز در اختیار شما قرار دهیم. علاوه بر این تخفیف کلی . برای خرید های بالای 50 متر مربع نیز تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته ایم. برای استعلام قیمت کافیست با کارشناسان فروش مازو تماس بگیرید. تا علاوه بر انتخاب چوب مناسب با پروژه شما . قیمت های باور نکردنی محصولاتمون رو در اختیارتون قرار بدیم.

ترمو چوب های درجه یک مازو جشنواره ویژه فروش ترمو چوب مازو

تخفیف فروش ترمو چوب با مازو

تلاش مجموعه مازو همیشه بر این بوده که بتوانیم .چوب های ترمو با کیفیت و با اصالت را با بهترین قیمت عرضه کنیم. و این بار به مناسبت عید نوروز محصولات خود را با تخفیف ویژه در اختیارتان قرار خواهیم داد.این جشنواره فروش به مدت یک هفته است و تمامی محصولات شامل این تخفیف ویژه خواهند بود.پس فرصت رو از دست ندین و ازین تخفیف ویژه استفاده کنید.به دلیل استقبال شما مشتریان از پروفیل های 92*16 و 42*42 ، هر دو سایز در متراژ بالا موجود می باشند.جشنواره فروش ترمو چوب عیدانه مجموعه مازو برای چوب های درجه یک فنلاندی و ایرانی .با قیمت و تخفیف باورنکردنی در اختیار شماست.برای دیدن نمونه کارهای اجرایی شرکت میتونین از این لینک استفاده کنید. و برای استعلام قیمت ها با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

با مازو ، طبیعت در کنار شماست…

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *