ما بالاخره برگشتیم با یک عالمه حرف حسابی! چی؟ دلتان برای ما تنگ شده بود؟ خب ما هم دلتنگ شما همراهان همیشگی خود بودیم! امروز از آن روزها است! چطور؟ خب ما امروز این جا هستیم تا یک حرف های کامل و جامع و به درد بخوری به شما بزنیم! در واقع منظورمان این نیست که تا کنون یک مشت حرف بی ربط به خوردتان داده ایم! اما امروز یک کوچولو با روزهای دیگر فرق دارد! امروز قرار است به شما بگوییم که اگر ترموو چوب نازنینتان را در منزل یا هر جای دیگری نصب کرده اید، چطور تا آخر از او همچون پرستاری مهربان مراقبت کنید! شاید با خود بگویید که ترموو چوبمان را رنگ زده ایم و سپس نصب کرده ایم، این هم مراقبت! اما باید با کمال تاسف بگوییم که این رنگ کردن ها شاید لازم باشند؛ اما هرگز کافی نخواهند بود! باید همچنان چشم و گوشتان به ما باشد تا این ترموو چوب برایتان تا ابد ترموو چوب باقی بماند! حوصله ندارید؟ شما که نمی خواهید چند وقت دیگر ترموو چوبتان از قیافه بی افتد و روی دستتان بماند! پس بهتر است پای حرف های ما بنشینید و با جان و دل به ما گوش کنید! ما هم در قبال این شنوندگی شما، یک فنجان چای سبز میهمانتان می کنیم! بفرمایید! آماده اید؟

آیا باید برای ترمو چوب یک پرستار بچه بگیریم؟
شوخی می کنید؟ این دیگر چه جور سوالی است؟ ترموو چوب یک وسیله است و پرستار بچه یک انسان! اصلا از کجا به کجا! درست است که ما گفته ایم، مراقبت لازم است؛ اما نه دیگر تا این حد! برای مراقبت از ترموو چوب خودتان کافی هستید! و البته به ما هم احتیاج دارد! به و مقالاتمان! چون ما شما را راهنمایی می کنیم تا در راه درست گام بردارید! ببینید، ترموو چوب به دلیل متفاوت بودن از چوب های معمولی در هر شرایطی قابل نگه داری نمی باشد! چه اگر شما فروشنده باشید و آن را در انبارتان نگه دارید! چه یک خانم خانه دار باشید و چوب ترموو در داخل منزلتان باشد! ببینید! باید دلتان برای خودتان و هزینه ای که صرف خرید این ترموو چوب کرده اید، بسوزد! چرا؟ چون این چوب از دل طبیعت آمده و برای خریداری اش هزینه شده است! اگر با روش های کم هزینه از آن مراقبت نکنید، ممکن است خرج بیشتری روی دستتان بگذارد! چه شد؟ گوش هایتان تیز شد؟ گفته بودیم که ما از مادر برایتان دلسوز تر هستیم! پس بدانید و آگاه باشید که ما دوست شما هستیم! حال که تا حدودی شما را قانع کرده ایم که حرف هایمان به درد بخور است! حال لطفا قسمت های بعدی حرف هایمان را با دقت بخوانید!

من یک انبار دار ترموو چوب هستم! چگونه پرستاری اش کنم؟
انباردار گرامی سلام! ممنون هستیم که پای صحبت های ما نشسته اید و دلتان برای ترموو چوب های انباران مثل سیر و سرکه می جوشد! خب جانمان برایتان بگوید که آیا انبارتان سقف دارد؟ اگر دارد که یک قدم جلو افتاده اید! اما اگر انبارتان سقف ندارد، باید خدمتتان عرض کنیم که باید یک سقف مناسب بر انبارتان لحاظ کنید! پس از این که یک فکری هم برای سقف انبارتان کردید! آن زمان بیایید و به محیط انبارتان نگاه کنید! محیط انبارتان باید خشک باشد و همچنین دمای مناسبی نیز داشته باشد! چیزی حدودا 20 الی 25 درجه سانتی گراد!

خب حالا دیگر وقت آن رسیده است تا الوار ها را به داخل انبار ببرید! برای قرار دادن الوار های چوب ترموو ، دو را وجود دارد! راه اول این است که به تعداد کم الوار ها را روی هم قرار دهید و هر چند الوار را داخل یک بسته پلاستیکی قرار دهید! و اما راه دوم! نمی گوییم شما انسان شلخته ای هستید؛ اما برخی انبار داران البته دور از جان شما، الوار ها را دسته دسته روی هم قرار می دهند! اگر شما زبانمان لال از این دسته از افراد هستید! نیازمند راه کار دوم هستید! در این راه کار ما بین هر تعداد الوار یک تیکر نگه دارنده وزن قرار دهید تا الوار های سنگین بالایی به الوار های سنگین پایینی آسیب وارد نکنند! چرا؟ چون همان طور که خودتان می دانید؛ زیرا شما استاد ما هستید! این ترموو چوب های بی زبان مقدار زیادی از رطوبت خود را از دست داده اند! بنابراین اگر تحت فشار زیاد قرار بگیرند! ممکن است نتوانند تحمل کنند و بشکنند! تمام شد؟ خیر یک نکته دیگر مانده است! هر بار که خوشحال شدید که یک چوب ترموو زیبا را به فروش رسانیده اید! لطف کنید پیش از تحویل به مشتری قدری از انبار خارجش کنید و در هوای باز قرار دهید تا با شرایط محیط بیرون تطبیق پیدا کند! حال می توانید بروید و به انبار داریتان برسید! ما کارمان با شما تمام شد!
نتیجه گیری
انبارداران رفتند یا مانده اند تا ختم کلام کنیم؟ خب اگر مانده اید که چه بهتر! چی؟ صدای خانم های خانه دار در آمده است؟ منتظر بودید تا به شما هم نکته بگوییم! اختیار دارید ما شما را فراموش نمی کنیم! از کجا معلوم؟ از آن جا که یم مقاله تخصصی گذاشته ایم کنار تا پیش کش کنیم خدمتتان! بله! پس خواهش مندیم کمی استراحت کنید و بیایید که خیلی با شما کار داریم!

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *