دیدید ما راست می گوییم!! البته درست است که همیشه می گویند “لیدیز فرست” اما خب ما تا کمی حرف های اولیه زدیم! کمی نوبت شما خانم های خانه دار عزیز به تاخیر افتاد! ما نیز بابت این تاخیر پوزش می طلبیم! امیدواریم ما را بخشیده باشید! خب حالا کمی اخم هایتان را باز کنید! باور کنید ما خودمان نیز از معطل شدن خوشمان نمی آید؛ اما واقعا چاره ای نبود! باید مقداری حرف می زدیم تا نوبت به شما برسد! حال و اکنون و اینجا مهم است! اکنون وقت ما متعلق به شماست و ما نیز می خواهیم امروز شما را مخاطب خاص خود قرار داده و با شما گپ بزنیم! خب بی زحمت یک ظرف شیرینی آماده کنید که در کنار فنجان چایی که میهمانتان می کنیم، بخوریم و لذت ببریم! راستش را بخواهید امروز روی صحبتمان با آن خانم هایی است که ترموو چوب دارند! اوه! همه شما دارید؟ راست می گویید اگر ترمو چوب ندارید، پس در سایت ما چه کار می کنید؟

خب ما با خود گفتیم شاید خانمی هم باشد که پیش از خریدن چوب ترموو دلش بخواهد تا با ما کمی گفت و گو کند و به قول معروف پیش از خرید کمی هم تحقیقات محلی بکند تا بفهمد دنیا دست چه کسی است! خب ایرادی ندارد! خدا را چه دیدید شاید پس از این که ما حرف هایمان را شروع کردیم یک بنده خدایی هم از راه رسید و دعا به جان ما کرد که به او اطلاعاتی که می خواهد را داده ایم! خب لازم نیست ملاقه هایتان را در بیاورید، شروع می کنیم!

فقط خانم های خانه؟ یا هر کسی که دلش ترموو چوب می خواهد! کدام یک؟
خب ببینید! ما گفتیم کمی هم دل خانم های خانه دار را به دست بیاوریم! در واقع روی صحبت ما به همه افرادی است که ترموو چوب خریداری کرده و نصب کرده اند! حال فکر می کنند که داستان تمام شده و از این به بعد پایشان را روی پایشان می اندازند و کیفشان کوک می شود که ترموو چوب خریده اند! در حالی که فقط باید بگوییم زهی خیال باطل! چون فقط همین نیست! بلکه باید کلی چیزهای جدید بدانید! همه شما کسانی که ترموو چوب خریده اید باید بدانید! پس بیایید کنار این خانم های شریف خانه دار بنشینید و خیلی خوب به حرف های ما گوش کنید! کسی سوالی دارد؟
من یک خانم خانه دار هستم! چگونه می توانم از ترموو چوبم مراقبت کنم؟
بله! ممنون از سوال خوبتان! ما در این قسمت به سوال قشنگی که پرسیده اید پاسخ خواهیم داد! البته این پاسخ تنها به شما اختصاص ندارد، بلکه هر یک از دوستانی که در حال گوش دادن به حرف های ما هستند! می توانند از این سوال نهایت بهره را ببرند! خب برای مراقبت از یک ترموو چوب نصب شده باید چه کاری انجام دهیم؟ هفت خان رستم؟ خیر! ابتدا یک سوال داریم! اگر ترموو چوب نصب کنید! به صور معمول کجا قرار خواهد گرفت؟ در نمای خارجی، در نمای داخلی یا حتی در برخی وسایل! بسیار خب در زمانی که ترموو چوب در این نواحی قرار دارد در معرض چه چیزی خواهد بود؟

کاملا درست است! اشعه ماورا بنفش نور خورشید! خب برای جلوگیری از این عامل و پوسیده شدن ترموو چوب یا تغییر رنگش، باید از یک سری لاک های مخصوص یا حتی روغن استفاده کنید! خانم های خانه دار لطفا این لاک ها را با لاک ناخن هایتان یا این روغن ها را با روغن ها و لوسیون های بدن اشتباه نگیرید! منظورمان از لاک و روغن همان لاک و روغن های مخصوص است که با آن ترموو چوب را رنگ می کند! چی؟ در بین شما کسانی هستند که ترموو چوبشان را رنگ کرده اند؟ خب شما هم نمی توانید با خیال راحت خودتان را به کوچه علی چپ بزنید! زیرا باید هر چند سال یک بار با توجه به نوع چوب، کیفیت و برند آن فرایند رنگ زنی را تجدید کنید! یک نکته اساسی! بالای سر نصاب ترموو چوب با دقت بایستید!

درست است که باید کار را به کاردان سپرد! اما ببینید! نصب هر ترموو چوبی در هر جایی امکان پذیر نیست! به عنوان مثال یک ترموو چوب قطور را نیم توان برای کف آپارتمان به کار برد! یا اینکه در موقع نصب باید حواستان باشد که چرخش هوا در جلو و پشت ترموو چوب وجود نداشته باشد! نکته آخر هم این است که چون ترموو چوب رطوبت ندارد، خیلی از افراد پس از نصب تصور می کنند اگر در فضای مرطوب یا حتی در خاک قرار بگیرد، هیچ مشکلی برایش رخ نخواهد داد! بسیار خب بهتر است از خواب خرگوشی بیایید بیرون و بدانید و آگاه باشید که اگر این کار را با ترموو چوب خود بکنید، دیر یا زود پوسیده شده و از بین می رود!


نتیجه گیری
خب خانم ها و آقایان جلسه امروز هم به پایان رسید و اگر دقت کنید این بار فکر کنیم ما خسته شدیم و شما تشنه تر از روز قبل! می دانیم که بسیار تا بسیار دلتان می خواهد ما همچنان به سخنرانی خود ادامه دهیم و شما همچنان گوش به فرمان ما باشید؛ اما باید به شما بگویم که با یک مقاله دیگر و کمی رفع خستگی باز به خدمت شما می رسیم چون ما بسیار برای شما دلتنگ هستیم! پس منتظر شما خواهیم بود!

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *