چوب ترمو

برای ورود به بحث ماندگاری چوب ترمو ابتدا مروری بر فرایند حرارتی چوب داشته باشیم. ترمو وود با عملیات حرارتی بر روی چوب کاج و صنوبر فنلاندی تا دمای بیش از 200 درجه سانتیگراد تولید می شود. در طی عملیات حرارتی ، تغییرات شیمیایی و ساختاری در چوب اتفاق می افتد که برخی از خصوصیات اساسی آن را تغییر یافته و بهبود می یابد. محصول بدست آمده یک الوار با دوام و پایدارتر است به همراه یک ماده روکشی برای استفاده در مناطقی که در معرض نور خورشید و باران قرار می گیرد مانند دیوارهای خارجی .

ماندگاری

ترمووود به ۲ دسته طبقه بندی می شود که دسته دوم از ماندگاری و دوام بالاتری برخوردار است.(BRE برای این محصول حدود ۳۰ سال می باشد.)

ثبات ابعادی

یکی از مزایا و دلایل ماندگاری چوب ترمو ثبات آن است ، روند اصلاح حرارتی باعث کاهش رطوبت در آن می شود و حرکات کمتری در سطح اتفاق می افتد.

هدایت حرارتی

هدایت حرارتی ترمووود در مقابسه با چوب های نرم حدود 20٪ کمتر است.

تراکم

چگالی این ماده در صورت خشک شدن تا رطوبت حدود 6٪ بین 350 تا 480 کیلوگرم بر متر مکعب است.

پوشش های روی چوب

پوشش های ترمووود به گونه ای طراحی شده اند که سال به سال روکش شما را به بهترین شکل نشان می دهد . آنها با اطمینان بهترین و مناسب ترین محصولات را از نمونه کارها گروه گسترده خود انتخاب می کنند .  تا اطمینان حاصل کنند که پوشش هایشان عملکرد مطلوبی را برای بازار ارائه می دهند . رنگ های با کیفیت بالا  برای کمک به چوب در زمینه مقاومت در برابر سخت ترین شرایط آب و هوایی تولید شده اند. و همچنین محافظت از آن در برابر اشعه ماورا بنفش ، باران ، رطوبت و دمای شدید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *